sobota, 23 listopada 2013

memories

nie mogę robic tego, co naprawdę kocham, a muszę się zajmowac tym, czego naprawdę nienawidzę. tracę motywacje i jakąkolwiek wiarę w siebie, doba powinna miec co najmniej 30h, ciężko zmiescic całe życie w tak krótkim okresie czasu. życie jest niesprawiedliwe, po raz kolejny dostaję po tyłku, kiedy wreszcie się tego nauczę? piąteczek, zakupy z dziewczynami, trening, bezsensu, znowu tęsknię za czymś, co na pierwszy rzut oka mam przy sobie. dzisiaj sama nie wiem co robiłam do południa, piłam kawę, leżałam z Dotty, słuchałam muzyki, potem zebrałyśmy się z mamą na zakupy i wpadłyśmy do cioci na physics time trochę na marne / niektóre relacje nie mają już sensu i powinnam wreszcie je uporządkowac, tkwienie w takim bezwładzie tylko zabiera nasz cenny czas. a może nigdy nie miały sensu? / co ja robię ze swoim zdrowiem, niedobrze mi / nie chcę jutra, bo po jutrze nadejdzie poniedziałek, i kolejne 5 dni męczarni, ale dzisiaj też już nie chcę / ambiwalencja



wspominamy:

















no nieeeee


my w lesie w NH czekając na tramwaj



big city life












jeszcze 6 dni do kolejnej nocy w JR


The Prodigy - Out Of Space





















I'll take your brain to another dimension 


11 komentarzy:

  1. Anonimowy23:34

    kupujesz buty w gino rossi? one kosztują tam pół tysiąca ...

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle wspomnień <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11:22

    wspomnienia... właśnie, wstając dzisiaj rano z łóżka, nie wiem czemu ale przypomniało mi się jak sobie siedziałyśmy i piłyśmy "herbatkę" w Rydze? ;d
    trzymaj się! niedługo święta,ferie,wakacje. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:03

    skromna Asia najlepsza pod słońcem, musi się pochwalić w Internetach, że mam sypnęła kasą :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:03

      mama*

      Usuń
    2. ups, wydało się. :( ps: to nie ja piszę komentarze o cenie, jakbym chciała zwrócic uwagę na to, ile kosztowały, do zdjęcia dołączyłabym paragon. ;>

      Usuń
  5. Anonimowy18:49

    pudełko zamiast paragonu wystarczy kochana, ale nie przejmuj się, wcale się nie chwalisz, a jaka stylowa jesteś... mrrrau <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ? cieszę się bardzo, że udało mi się dopiąc swego i cały świat wie, że kupiłam nowe buty ;) dziękuję! dobra, nie wiem kim jesteś i co tu robisz, ale chyba pora się pożegnac, buziaczki <3

      Usuń
  6. Anonimowy19:22

    lol jakie mam zaległości ;o
    kin <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:09

    nie chce ci spamowac ale jestes na spotted bonarka :)

    OdpowiedzUsuń