niedziela, 2 marca 2014

bulimiczne serce zwraca na posadzkę całą moją miłość

bliskim mów, gdyby pytali, że chwilowo zmieniłam adres, że w niebie leczę duszę z silnego przedawkowania rzeczywistości






bo odkurzacz



troszeczkę się cieszę
















NO BO JAKŻEBY INACZEJ










moje kochanie



Boże, Mróz ........


szachy, AHA, ambitnie


dobranoc skarbeńki















instagram 



tumblr



















Nosowska - Nomada 













w łazience prowokujesz torsje
i Twoje serce
zwraca na posadzkę
chłodną - podniecenie
całą czułość,uwielbienie
bulimiczne serce
zwraca na posadzkę
całą moją miłość
myjesz palce..


5 komentarzy:

  1. ale masz śliczne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. + (ugh, coś mi się nie chcę dodawać cały komentarz :c) kochana Dotty, zakochałam się w Twoich włosach i tęsknimy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:50

    farbowałaś się ? <3
    kin ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. k o c h a m cię, ale prześwietlone niebo. tęsknię, sobieszczaku mój mały <3

    OdpowiedzUsuń