poniedziałek, 5 sierpnia 2013

I don't belong here

w dupie mam ciebie i takie traktowanie/ po nieprzespanych nocach jedna przespana noc dała mi tyyyyyyyyle szczęścia, że nawet upał mi nie przeszkadza/ idę na kocyk czytać 'wyliczankę', zajadać moją przepyszną tartę z borówkami, ah ta skromność, pożegnać się z mamą i na wieczorny spacer z S. <3 / kiedy ktoś pyta mnie, co u mnie, nie znajduję nawet jednego adekwatnego słowa, które chociaż w jednej dwudziestej opisywałoby jakiś stan mojego umysłu. rozpadłam się, jestem myślami bardzo daleko, wegetuję.


znowu skaczę


yummy




<3 <3


 

















tumblr


Biffy Clyro - Many of Horror

















you say 'I love you'
I know you lie
I trust you all the same
I don't know why

'cause when my back is turned

my bruises shine
our broken fairytale
so hard to hide


1 komentarz:

  1. Anonimowy21:57

    Suder chudzina, Ty skoczek, krejzole:D:D
    kin <3

    OdpowiedzUsuń