niedziela, 9 czerwca 2013

I've died a thousand times

jeśli istnieje chociaż jedna osoba na tym świecie, która totalnie nie ma uczuć, to z pewnością ty nią jesteś. szkoda, że w tym wszystkim zdążyłeś zapomnieć już, że ja je jednak mam. / zarażamy się drogą kropelkową z P, wyjść na prostą jeszcze z jednego przedmiotu na co się na razie nie zapowiada i wreszcie będę mogła odetchnąć z ulgą.. teraz jeszcze tylko podania, wyniki egzaminu i będzie DOBRZE, musi. / wesele tragedia, ale jedzenie było przepyszne, bo w końcu jak to z mamą stwierdziłyśmy - idziemy się najeść, napić, zatańczyć z tatą i wrócić. 3 postanowienia spełnione, doszedł do tego nawet jeszcze taniec z panem młodym, podziwiam moich rodziców, którzy bawili się do 5, podczas gdy ja oglądałam american pie <ok> właśnie umieram na ból gardła, pora pokonać lenistwo i zejść po poranną kawę, a wieczorem biegamy. jutro bierzmowanie, ciekawie będzie.



takie tam na stacji





nie żeby Olaf.. <ok>




maniura, c'nie

  






















tumblr


BMTH - Hospital for souls

















everybody wants to go to Heaven

but nobody wants to die
I can't fear death no longer
I've died a thousand times
 

why explore the universe,
when we don't know ourselves?
there's an emptiness inside our heads
that no-one dares to dwell.


4 komentarze:

  1. ejj, kocham 'hospital for souls'!!!

    jutro? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "jutro bierzmowanie", czytaj dokładnie ! czwartek ? musimy się dogadać co do prezentu tak wgl. XD

      Usuń
  2. Anonimowy13:21

    bierzmowaaaaaaaaaaaanie hahahahaha
    kin <3

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że jutro bierzmowanie, bo byśmy sobie razem oglądały sale samobójców. ; o
    miałam koczka, a i tak mnie rozwiało. lool.
    biegamyyyyy. hehehe <3

    OdpowiedzUsuń