sobota, 29 czerwca 2013

niechcęciastkazkremem

smutno.mi.bardzo.tęsknię.za.Tobą.chcę.do.szkoły.nie.wierzę.co.mówię.gubię.się.pomocy. wczoraj zapuchnięte od płaczu oczy i lekkie rozładowanie atmosfery u Rafała, rodzinnie, dzisiaj ślub pana Tomka, przesłodko, nasz prezent chyba najbardziej trafiony, mina Jadzi - bezcenna, Manekin z Aśką i wyciąganie wszystkich wątpliwości przy kawie na cudownych kanapach, które chyba nigdy nam się nie znudzą. nie wiem jak to wszystko będzie dalej wyglądać, ale wiem jedno - łatwo nie będzie, już nie jest. tkwię po środku, ale jestem bliżej niż dalej i nie mam na to wpływu. chyba faktycznie najmniej pewnie czuję się, kiedy nie mam na coś wpływu i nic nie zależy ode mnie. aktualnie tak jest. pewne jest tylko to, że musimy zawieźć papiery, no i przeżyć te wakacje jak najlepiej, czyli jak co rok.





wiem, że mam ładne włosy


fuj fuj, ale słodcy jesteśmy


kopiec kreta foreva


niewiemcorobiłyśmy


gramy, co nie


<3


dieta









tumblr



Hey - Antiba














Mam być wdzięczna?
Za co, pytam się
Za niepokój, za nieprzespane noce?
Za zwątpienia, za obiecany raj,
Na który pewnie nie zasłużę?


7 komentarzy:

  1. Anonimowy22:03

    moja ulubiona dieta <3
    kin ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ej, głowa do góry, mamy wakacje, nawet nie myśl o tym co w szkole.
    śliczne każde zdjęcie,a pan Tomek z Jadzią - cudowni <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:22

    kochane zdjęcia a zwłaszcza to ze ślubu <3 / Pepe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. będzie dobrze ! nie martw się ! Asia stylówa <3 - kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23:48

    przekochani Jadzia i Tomek. no i całe dzisiaj. uhuhu, zaczynamy wakacje, trzeba w końcu to poczuć <3 / onecolddevil.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:22

    chyba bardzo Cię rozumiem :c przetrwamy to <3 do środyy xDD/ suderka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń