czwartek, 27 czerwca 2013

jbebdyer

skąd w Was tyle fałszywości, jesteście żałośni, dziękuję. / komers najlepszy, mimo że nigdy nie lubiłam tej szkoły to teraz śmiało mogę stwierdzić, że za niektórymi osobami naprawdę będę tęsknić, a jutrzejszy dzień pewnie jeszcze to podkreśli. przed nami 2 miesiące wakacji - piękne 2 miesiące, które są wstępem do swego rodzaju dorosłości, nowego rozdziału w życiu. trochę się tego boję, ale jak na razie zamykamy sprawę z papierami do szkoły, zamykamy ten rozdział w życiu, ogniskujemy u Rafała z pysznym kopcem kreta właśnie zrobionym u Suderki. jestem padnięta, ostatnio jakoś wolniej regeneruje siły, jakoś mniej mam motywacji, mniej ochoty na cokolwiek, jest jakoś inaczej, trochę rzadziej się uśmiecham, częściej robię to raczej ironicznie niż z prawdziwego szczęścia. nie pytajcie mnie jak się czuję, bo nie czuję się w ogóle.









tak, zdaję sobie sprawę, że na każdym zdjęciu mam taką samą przyrąbaną minę












tumblr



Małpa - wszycy kłamią













to świat w którym szczerość więdnie
kłamstwo trzyma w szponach
wokół czają się fałsz i zdrada
prawda jest najcenniejsza
używa się jej oszczędnie

jutro okłamiesz mnie po raz ostatni.

6 komentarzy:

  1. ej, nie mamy razem zdjęć -.-
    dokładnie, przed nami dwa piękne miesiące, szalejemy misiu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:29

    piękne zdjęcia <3 nawet ja tam jestem, milutko ;)) a komers udany zdecydowanie ^^ / Pepe ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23:01

    ja już ryczę....... ;c
    kin <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy00:12

    piękny komers, piękne zdjęcia, zawozimy papiery, grillujemy i szalejemy dwa miesiące, o tak <3 / personal jesus.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:44

    Kłamałem, w biurku trzymałem rewolwer, nie prezent dla Ciebie, dobrze, że mam go w torbie. Trzy kule szykuje na piękny pogrzeb[...] .

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13:09

    Asia,wyglądałaś pięknie
    / ag.

    OdpowiedzUsuń