wtorek, 2 lipca 2013

codziennie coś

mój tata inwestuje w sprzęty domowe, złożyłyśmy papiery po raz drugi, odebrałam i wypróbowałam stałkę na Darce, Mohito w słoneczny dzień najlepsze, biegałyśmy z Karoliną, kupiłyśmy krem czekoladowy, zrobiłyśmy naleśniki z truskawkami, spałyśmy z Darką dłuugo i słodko, obejrzałyśmy 'Różę' i 'Pamiętniki z Wakacji' na śniadanie, a właśnie skosiłam trawę i pozmywałam po obiedzie. jest dobrze, jest ciepło, jest leniwie. jutro do Suderki, wreszcie <3



ja chomik


Wawa


mina zażenowana 100%


18



wczorajszy obiadek, z D





















tumbl






 klasyk


 welcome home 













build my fear of what's out there
and cannot breathe the open air
whisper things into my brain
assuring me that I'm insane

4 komentarze:

  1. hahahaha, ah ta nasza telepatia x 39872734326 raz :D
    wiesz, że cię zabiję za to zdjęcie z komersu. -.-
    cudowna noc, mamy dwa domy, hehehee <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:21

    jutro <3 / cudne zdjęcia / Metallica <3/ suderka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:28

    chomiiiiiki 4ever <3 kin :*

    OdpowiedzUsuń