czwartek, 4 lipca 2013

%

dobra środa z Suderką, agrestówka, my kucharki - kremówka, najlepiej, tęskniłam ! dzisiaj wstałam o 7:50, żeby pobiegać, tak bardzo zdrowy tryb życia. później Franek wspierał mnie moocno przy składaniu papierów, witaj II LO, żadnego życia od września, nie wiem, czy tego na pewno chcę, ale ważne, że ten cały chory proceder mam już za sobą, teraz mogę się w pełni cieszyć tymi ostatnimi dwoma miesiącami swobody. pełno we mnie wątpliwości i obaw, ale na razie staram się to od siebie odrzucić, idę umierać na ból brzucha z kubkiem herbaty.



Wawa


kobiety na motory, mistrz kadru Łukasz uciął motor <ok>


koczuś Darusi


Tomek


artystycznie no nie


miłości nasza


ja etniczna w polu


niewiemjakpodpisać


z pokrzywą


F











tumblr






Fort Minor - Remember The Name













it's just ten percent luck
twenty percent skill
fifteen percent concentrated power of will
five percent pleasure
fifty percent pain
and a hundred percent reason to remember the name



4 komentarze:

  1. ahh, misia jestem z ciebie taaaka dumna <3
    będzie dobrze, zobaczysz !
    zakochałam się w tych zdjęciach <3
    udało ci się zrobić zdjęcie, na którym się sobie podobam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:55

    haha, jaka Suderka : D i przeładne zdjęcia. stawiamy czoło przyszłości. / onecolddevil.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:37

    o II w końcu :) kin <3

    OdpowiedzUsuń