sobota, 27 lipca 2013

I don't want

czterysta dziewięćdziesiąt jeden postów zamieniłam na dwieście trzydzieści dziewięć. jestem tutaj od 29 kwietnia 2011r (urodzin Aśki), usuwając te kilkaset postów zostawiłam za sobą wakacje 2011 - Chorwację, pierwsze czwórcowe naleśniki, epizodyczne znajomości, czarne dni, fascynacje różnymi wokalistami, każdą wizytę w jdc, wszystkie wycieczki, Lwów, Wisłę, każde rozczarowanie, każdą łzę, każdy koncert, obejrzany film, i przeglądając każdy post z osobna ze zdziwieniem mogę stwierdzić, że każdy z tych opisanych tam dni pamiętam, ale większość odczuć jest mi obca. zmieniłam się, jestem dojrzalszym człowiekiem, za kilka lat patrząc na te kilka linijek pewnie stwierdzę dokładnie to samo. cieszę się, że w tym wszystkim jeszcze jestem j a, niezatracona w pustej przestrzeni i nieulegająca tak gwałtownie wpływom środowiska. / pochłaniam angielską literaturę piękną, Ken Follett - 'Filary Ziemi', pochłaniam niezliczone ilości kubków kawy i tabletek przeciwbólowych, robię zakupy z mamusią, bieganie z Olafem zamieniamy w spacery, kocham się w muzyce.dzisiaj urodziny D, kameralnie, słodko, uroczo, 33 stopnie i jeszcze cieplej , borówki amerykańskie, naleśniki z mąki kukurydzianej, w końcu pizza na śniadanie i wciąż od nowa ten sam 15minutowy fragment spring breakers. / Przemek najcudowniejszy na świecie, reaguje na moje telefony w trybie natychmiastowym, potrafi dać porządnego kopa w tyłek, kochamkochamkochamprzepraszam. / powinnam przeprosić samą siebie, jest mi wstyd, źle się czuję, ale przecież są wakacje, czyli moja jedyna wymówka na wszystko.



Tallinn, Canonlove


Ryga


Tallinn

 

Wilno


moja fascynacja skejtami uwieczniona nawet na przypadkowym zdjęciu z Wilna


port, Tallinn


Helsinki


Tallinn, Kuba


Helsinki


grubo, z canonem













mistrzostwo

Being As An Ocean - It's really not as complicated as you're making it out to be















but all the drugs in this world won't save her from herself ..



6 komentarzy:

  1. Anonimowy21:17

    czemu te włosy Ci tak szybko rosną ;c
    kin <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:38

    Aśka, kocham te Twoje telefony. dżanon i dżikon w gotowości na jutro <3 / onecolddevil.

    OdpowiedzUsuń
  3. są wakacje... szalejemy, ty szalejesz, ale ja przeżywam to z Tobą. <3
    żałuję, że nie pokazałam tego zdjęcia, temu skejcikowi. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:01

    kto zrobił Ci malineczke?;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:29

    Twoja spódnica*.* /ag.

    OdpowiedzUsuń