sobota, 13 lipca 2013

powerless

jest ok, bo razem, piątkowe wylegiwanie się do południa, czytanie 'can you keep a secret', totalne rozkojarzenie przez pogodę, wieczór spędzony u Pauliny na robieniu hybryd, jak fajnie mieć kuzynkę prawie kosmetyczkę, śpimy u Darki, obżeramy się jak dzikie świnie kilogramem truskawek, nutellą i sucharkami, na poranek dobry film i KAWA, tego mi trzeba, po średnio przespanej nocy z Dżekim (spadajże, hejże), na podłodze. <3






















tumblr 


inst 









 Każdemu przychodzi umierać w samotności.



7 komentarzy:

  1. tyle pyyyyyyyysznego jedzenia, tyle szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:03

    ale Wam dobrze z tymi truskawkami i nutellą : D pakujemy taką do naszych ogromnych walizek! si ju on de dworzec <3 / onecolddevil.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:05

    ja już mam dość truskawek :D
    kin <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11:35

    widzialam cie wczoraj z piwowarczykiem jak sie przytulaliscie, jestescie razem ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś sobie nie przypominam, żebyśmy się wczoraj przytulali, ale ok, nie jesteśmy razem, bardzo się lubimy, to wszystko. ; )

      Usuń
  6. Anonimowy18:51

    rany, ale mam teraz ochotę na truskawki, a u mnie już się skończyły :c / suderka

    OdpowiedzUsuń