wtorek, 8 października 2013

maratony

obchody 130lecia sobieskiego są świetne, wczoraj opera i występy absolwentów, ryczałam jak bóbr słysząc Piotrka Szumlasa i Kubę Zaborskiego, tak bardzo pięknie, później mc z Agą, Judytą, Kubą i Staszkiem, rozmowa z prababcią o dojrzałym rosole też spoko ! wreszcie wysiadłam na Starowiślnej i poszłam po Aśkę, w końcu tak dawno się nie widziałyśmy (<3) / wtoreczek na Błoniach, maraton, dobry doping, później coffe heaven w wieelkim gronie, integracja międzyklasowa dobra zawsze i wszędzie ! / napisane przeze mnie opowiadanie, na które poświęciłam kilka godzin życia, i przez które specjalnie szłam po papier kancelaryjny w linię, zdecydowanie nie było tego warte, ale jak napisac coś dobrego, co ma zawierac 20 frazeologizmów biblijnych ?



opera, wc, słit co nie


jeszcze 18tka



Asiek 


Aguś


Bogacz & Łapczyńska



omg ale kicz


jest i nasza ukochana siostra XD









opera


dwie miłości


w szkole


Klaudia Gawor



























Piotr Szumlas i Jakubb Zaborski - Miss you 



















when I look at your face
I can see more than ever
finely keep your hand
I know it will be better
when You think it’s the end
I'm worried what will happen
and I can’t understand
why you used me and feel better 

miss You
your smile
I wanted feel it when I cry

3 komentarze:

  1. jeden dzień, tak dłuuugo <3 czo to Sobieski robi na moim chodniku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:47

    o mój boż, operaaa :D
    kin <3

    OdpowiedzUsuń
  3. opera, zakonnica, panowie <3 totalne szaleństwo xD

    OdpowiedzUsuń