czwartek, 31 października 2013

milutko

dobre zakupy z D, dobry Kazimierz, kocham, dobre skrócone lekcje, to nic, że marzniemy, dużo się działo przez ten tydzień, zresztą jak zwykle, w poniedziałek mc z Patrykiem, we wtorek zakupy z mamą i hh z Konradem, w środę pokochałam matematykę, a teraz czekam na Aśkę i rozgrzewam patelnię na naleśniki, przygotowanie do Halloweenowej nocy profesjonalnie jak zawsze, horror time / <3

































Marilyn Manson - This is Halloween 




















i kiedy mówisz do mnie słońce, traktuję to co nieco opacznie 
Ty jesteś jednym a ja drugim końcem, daleko nam do siebie strasznie 

4 komentarze:

  1. Anonimowy19:57

    śliczna moja !
    kin <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:08

    jesteś przeurocza, tęęsknię! <3 / suderka

    OdpowiedzUsuń
  3. duperki z Ciebie i D. ;3
    widziałam Cię dzisiaj, jak sobie szłaś na przestanek! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. uroki mojej dzielni <3 hahaha, patelnia zawsze w gotowości!

    OdpowiedzUsuń