sobota, 14 grudnia 2013

good day my angel

1. nie ma ludzi, którzy są i będą.
2. nie ma człowieka, którego nie da się zastąpic.
3. nigdy nie jest się samym.
let's get it started / nawet w sobotę poświęcamy się z A i wstajemy w środku nocy na fundację, później Manekinujemy i cieszymy się piękną pogodą / piąteczek pod łącznością z D i na treningu, cały tydzień minął szybko jak zwykle, nawet nie wiem kiedy. cieszę się, że mam takie złe oceny, bo przynajmniej nie muszę się już starac, haha, takie podejście zawsze najlepsze !




czo się happend


ciężkie poranki, kiedy wstaję wcześniej niż słońce




moja piękna








rób swoje, kochanie




<3 box of memories


















Jack White - I'm Shakin'






















I wanna hug you with all of my might

4 komentarze:

  1. aaa kochane Wy i Dotty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że obraz chorej i niewyspanej mnie jest aż tak straszny xD milutkie dzisiaj. i piękne zasady, SPRÓBUJEMY wcielić w życie. Kropka moim mentorem po prostu : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:58

    skąd okulary i spodnie? masz 2 czarne beanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okulary John Richmond, Tk Maxx ogólnie, spodnie pull&bear; mam jedną- z the hive od Dominika, ale się wymieniliśmy na chwilę i ta carrharta ze zdjęcia jest jego

      Usuń