piątek, 27 grudnia 2013

I need you to need me

święta, dużo jedzenia, muzyki, filmów, samotności, za dużo myślenia, chociaż starałam się tego nie robic, dni przepłynęły w totalnym niebycie, czasami kładłam się w południe, i nagle był już wieczór, co z tego, że każdy mówi mi, że nie warto, i ja sama tak uważam, co z tego, kiedy moje serce robi swoje, a ja powoli, powoli, mam już tego, serdecznie, dosyc.... / dzisiaj z moimi dwoma dupeczkami, jak dobrze sobie posiedziec z kubkiem herbaty przy zapiekance brokułowej i muzyce, kochane jesteście / już dzisiaj wiem, że to wolne mi nie wystarczy do zrealizowania wszystkich celów, nie mam nawet siły na postanowienia noworoczne, może oprócz biegania..

















...


lol


moja cudowna <3























The Knife - Heartbeats

















One night to be confused
One night to speed up truth
We had a promise made
Four hands and then away
Both under influence
We had divine scent
To know what to say
Mind is a razorblade


6 komentarzy:

  1. mistrz kuchni z Ciebie <3 NO NIE, CZO TO ZA ZDJĘCIE? ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłaś coś z włosami czy światło ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. światło, a wygląda jak odrosty.. xd ale jutro idę podciąc koncówki :c

      Usuń
  3. jak to ta zapiekanka brokułowa, co kiedyś u Ciebie jadłam to pychotki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a więc to tak naprawia się lampę xD (bff ma minusa z obsługi technicznej)
    dobry piątek nie jest zły <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha, to Ty nie widzialas jeszcze wszystkiego! Lol, to to był piątek? :o

      Usuń