niedziela, 29 grudnia 2013

Take care of the ones that you love

tęskniłam za moimi dupeczkami z dwójeczki, brakuje jeszcze Zuzy i Karoliny, ale mimo wszystko dobry dzień na zakupach, w Bronowicach na rodzinnym obiedzie u Agi, propsy za pomidorową i bitki wołowe, potem szukamy 'diablo 3' z Maxem, świat dar busa mnie zawiódł i zafundował godzinę czekania, co te niedzielne rozkłady... trudno mi uwierzyc, że pojutrze koniec roku, mimo że to tylko zmiana daty, to dla mnie zawsze jest to jakiś 'nowy rozdział', przynajmniej tak sobie z góry zakładam, a w rzeczywistości jest trochę inaczej. nie chcę kolejnych zmian daty, wiek 16 lat całkowicie mi odpowiada, biorąc pod uwagę to, jaki ciężki będzie każdy kolejny..













to tak specjalnie !


lol











inst


tumblr












Biffy Clyro - Opposite



















Everyone is beginning to breathe as I break down
You are in love with a shadow that won't come back
Sooner or later we all have to wake
Try forgetting everything
Underneath, there's a perfect sky



1 komentarz: